En regnig dag i bangkok. SHOPPING!

halla!

Sista timmarna i asien. :-( 
Blev precis klara med shoppingen, har handlat "konstant" nu sen vid lunchtid igar nar vi kom med minubussen fran ko samet..ratt sa brunbranda maste jag saga.
Dagen borjade tidigt med en stor American breakfast; te,juice,agg,bacon,frukttallrik (som dom glomde ge oss iofs.) rostat brod, efter det skulle vi ta en taxi for att hamta upp emilias skjortor som hon lat dom sy upp for en manad sedan, taxichauforen var riktigt riktigt kass pa att hitta sa tillslut fick jag visa och peka pa kartan vart vi var och da hittade han efter en stund, som tack fick en tia mindre an taxametern visade, lite smasur blev han nog.. Och fran skraddaren till kopcentret dar vi  precis hem ifran med handerna fulla av kassar fran MBK, dar vi varit innan och dregglat over allt vi ska kopa nar vi kommer hit igen.
mitt storsta fynd var markesjeans som i sverige kostar en bra bit over tusenlappen, jag fick fyra par for 400skr. Vet inte om det bra priset berodde pa att dom var lite kara i mig, ville att emilia skulle lamna mig hos dom, men det ville visst inte emilia :P  

Nagon maste lara thailandarna att man kan knacka, det ar andra gangen en thaitant kommer in pa rummet, fast den har gangen var det mitt pa dagen och staderskan kom in nar jag bytte klader, sorry sa hon och gick ut igen. Sa maste dom verkligen smyga in ocksa, haha. O dar stog jag halvt naken.

horde att det snoade hemma, hoppas det inte ar nagot ovader i wien dar vi ska mellanlanda.
sees

Kommentarer
Postat av: em!

Haller med! Fast den har gangen var det inte lika laskigt, daremot lag jag och asgarva i en halvtimme efterat.. hahah!
Dom sa att jocke var en sexy boy.. :)

Viva farangs! (not)

2007-01-22 @ 09:00:04
Postat av: Farbror Fredrik

Vädret i Wien är OK, vintern skall visst äntligen komma men flyga går nog bra ändå.

2007-01-22 @ 15:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback