HEMMA!

Ja tänk, nu är vi hemma. Det är väldigt ovant att skriva med ett svenkst tangentbord om å,ä,ö saknas :)
Vi fick iaf ett kallt välkommande av Sverige, massa minus och snööö härligt härligt. När taxi stannade utanför Jockes hus så var hans kära mor hemma med Jockes lillebror och det var helt underbart att se dom. Simon har växt hur mycket som helst så jag kände knappt igen honom. Nu har vi babblat i flera timmar om resan och ätit räkmackor samt prinsesstårta! Muuuums!!

Resan hem gick väl relativt bra, inga konstigheter med planet eller så men både jag och Jocke hade mycket svårt att sova på planet. Vi behövde inte vänta länge vid bytet i Wien utan var snabbt uppe igen och fick se öland täckt av snö.

Det är fortf. svårt att förstå att man är hemma.. Igår var vi ju och shoppade i Bangkok!! Menmen, ikväll ska jag få min favorit rätt av min kära mamma!
Tack förresten pappa och farmor för julklapparna, det var härligt att få en för jag hade längtat efter paket :)

Tack alla som har följt bloggen dessutom, vi ska försöka visa upp en massa bilder någon dag.

Massor av Kramar
(Trött men glada) Emilia & Jocke

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad underbart att ni är hemma!!!
ni har ju haft det underbart, det har jag allt läst!!
Ska ni med upp till Gävle??

2007-01-23 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback