BILDER!



Sadar ja, kompleterar mitt forra inlagg med lite bilder.
  1. Emilia i kuala lumpur
  2. Moske/Hogsta domstolen KL
  3. Varat hotell i cameron highlands, hillview in.. mysig "alpstuga"
  4. Fruktmarknad cameron highlands
  5. Teplantagets Cafe med fin utsikt
  6. Jag i tebuskarna
  7. Jag haller i stor grashoppa
  8. Emilia halsar pa kalle
  9. Solros
  10. Pehrentian island, fiskeby dar vi stannade for lunch
  11. En tam uggla som dom hade som husdjur pa varat guesthouse, pehrentian.
  12. Varan solcreme som vi kopte var gammal, brande mig tva ganger sa vi kopte en ny. INTE ROLIGT!
  13. Jag matar apa med pringles
  14. Stranden pa Tioman island
  15. Bungalowbyn dar vi bodde pa tioman
  16. Odlorna som fanns dar overallt
  17. Katten som bodde hos oss pa tioman
  18. forbudsskyltar i singapores tunnelbana, durian ar en illaluktande fotbollsstor-frukt.
  19. Bar, The Clinic, Var inredd som ett gammalt sjukhus och rullstolar vid borden.
  20. Boat quay, singapore
  21. Emilia i singapores chinatown
  22. Raffles hotel
  23. Jag sentosa island, underwater world
  24. Varat flyg fran borneo
  25. Borneo, sandakan harbour
  26. Orangutangcenter sepilok
  27. Solnedgang och ovader pa ingang, kinabatangan river borneo.
  28. Jag pavag upp, eller ner? for mount kinabalu
  29. Emilia pakladd, kallt och blasigt.
/Jocke



Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder! :)
Insåg just hur jag saknar att resa..
Men jag saknar er, så de är bra att ni kommer hem snart..
Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback