Cameron Highlands

Oj, det har hant en massa sen sist. Forst far jag val skriva att jag missat att lagga till ett det vid "vi alskade.." om Singapore. Sjalvklart alskade vi Singapore.. Fast det kanske alla forstod forutom Fredrik haha :P
Nu har vi iaf solat och badat i fem dagar pa ett av varldens vackraste oar, dom ar klassade sa iaf. Vi holl med! Valdigt trevligt var det, men det blev annu trevligare nar vi bestamde oss for att ta en snorklingtur och det forsta vi far se ar en jatte stor skoldpadda. Vi hittade aven Nemo ett par ganger om (trodde inte man kunde gora det nar man snorklade, men tydligen) samt en haj! Otroligt upplevelse att fa simma med bade skoldpaddor och hajar!
Nu har vi lamnat oarna for Cameron highlands, vilket som namnet sager hoglandet. Det ar valdigt mycket svalare har, runt 21 grader.
Imorgon ska vi ivag och titta pa olika plantage, te kaktus och jordgubbar. Ska bli spannande och se och smaka alltihopa. Vi reser fortf. med de svenska paret Alex & Malin vilket vi tycker ar schysst. Skont med sallskap :D

Nej jag orkar inte uppdatera sa mycket mera, vi har det bra helt enkelt! Nu borjar man inse att snart ar det dags att aka hem och all hemlangtan ar som bortblast.
Vi har iaf en lista pa saker vi ska ata nar vi kommer hem, ostbagar, korvstroganoff, pizza fran kebab mama ja and so on!

Hoppas ni har det bra dar hemma,
vi syns snart.
Puss&Kram
Emilia

Kommentarer
Postat av: Lars & Meta

Som för det mesta låter det mer än härligt. Här hemma skiner solen och det är +10 grader, bäst att ange att det är +grader, dock frost på morgonen.
Det finns med andra ord inte någon större anledning att längta hem om det inte gäller mat naturligtvis.
Gott att läsa att ni har det bra och hälsa er resesällskap.
Ha de. / Lars & Meta

2007-10-09 @ 15:00:10
Postat av: Mamma Eila

Skönt att höra att ni har det bra
såå njuuuuut av tiden som är kvar och vi kanske kan äta tillsammans på lördag om allt flyter på med hemresan
Jag försöker ringa på torsdag

Pussar och kramar

2007-10-09 @ 20:42:31
Postat av: Lisa

nu är det så att vi elelr i alla fall jag saknar er här hemma! så det är på tiden att ni kommer hem!! pusssar och kramar!!

2007-10-09 @ 22:49:41
Postat av: Tim Nilsson

Jo,jo
Mat & väder=
Snö på tunet i morse när jag for hemifrån...
I måndags försökte 1 björn äta upp 1 gubbe samt hans hund(det skedde ca 50 km från där jag bor)
När han inte dök upp till sitt jaktlag, så for kompisarna dit.
Då höll björn på att gräva ner kvarlevorna för framtida behov...

Hajar ni ??? =simma lungt samt ta 1 jordgubbe till mig

Kram

//tim\\ :¤)

2007-10-10 @ 15:20:46
Postat av: Moster Eija

Hej på er!

Ni verkar ha det bra, inge synd om er inte!
Här börjar vi frysa och klä på oss.....
Sköt om er, å va kul att höra att ni har sällskap oxå!

Kram Moster

2007-10-10 @ 18:12:57
Postat av: Thailand

Låter trevligt! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback